2011.04.08

tjatjaaaaaaa
jaha jag har egentligen inte alls lust att skriva något här för bläää, skit samma. idag gick skolan snabbt, bara 2 lektioner. Efter skolan åkte jag,erik&maja till gymmet och biffade upp oss lite (till) .. ;)
sen åkte jag till tilda där fixade vi våra naglar sen kom hennes kusiner & dom var ju helt tokiga, skit länge sen jag träffade dom men tror inte äns att dom mindes mig. men det var ju mysigt ändå, eller vad säger du tilda? ;) tilda tog några bilder så förhoppningsvis så kommer dom upp imorgon eller något? :)
Aja cyklade hem vid 6 typ & åt kycklingfilé,tzatsiki (hur det nu stavas), klyftpotatis & vitlöksbröd, mumma!
Efter vi hade ätit satt pappa & jag oss i soffan med varsin kopp kaffe & kollade på talang & nu ligger jag här, har inget att göra men orkar inte göra något heller..
en bild från när tilda & jag hade bakdag!
blir nog en till snart .... kanske nästa helg, vem veeeet? ;)
/ pussss f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0