arg

måste skriva av mig lite om att för tillfället hatar jag min familj, de gör precis allt för sin idiot till son men de kan inte ens ägna typ 2 minuter åt mig.. så fort jag öppnar min käft så får jag skit eller en jävla utskällning. jag är trött, jag ska flytta hemmifrån så fort jag får tillfället, och snart flyttar jag in till kalmar till min mormor & morfar eller moster tror jag. sjukt trött på de..
dööööö elr ngt, & jag har sån jävla ångest över att jag inte tränat på tre hela veckor! :(( får panik, först skadade jag min fot och sen blev jag sjuk i två veckor och nu min jävla arm. som jag tydligen inte har ont enligt mamma,pappa & bror men vad fan vet de lixom, skjut mig ngn!
/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0