bajsa elr ngt..

jao.. vill bara skriva av mig lite om vad jag egentligen tycker bara för tillfället om mitt liv om t.ex kompisar,kärlek och familjen.

kompisar- jag har många fina underbara vänner som jag gillar mkt, men det känns som det är olika grupper lite kompisar där och några där, en del är skitbra på ena sättet och de andra är bra på det andra sättet. jag vet lixom aldrig vart jag har alla. jag umgås oftast med frida melin då, almina,emelie, frida franzen, ida, anna och fanny men de är olika perioder ibland är jag med de och ibland med de. men jag vill att de ska veta att jag älskar er.

kärlek- alla har väl underbara perioder med ngn kille man verkligen gillar och när de tar slut känns det typ som hela världen går emot en. för först var allt perfekt och sen när de helt plötsligt bara går sönder blir allt typ.. ett helvete!

familjen- det är väl likadant där ibland älskar man sina föräldrar och ibland hatar man de. och likadant med syskon, de kna vara sjukt jobbiga och man vill bara att de ska försvinna och de vill jag just nu, min bror är bara jobbig,äcklig, och om han inte får som han vill så tar han allt. helt jävla störd.

puss på er blev inget vanligt inlägg men nu börjar mamma byter bo så

/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0