du finns i mina tankar hela tiden

hejsan svejsan!
herregud vilken underbar dag det har varit idag, har suttit ute & solat en liten stund idag iaf. Men det ska ju tydligen bli varmt hela veckan så då blir det till att jobba på brännan ;).
Iallafall, vaknade runt halv 11 idag, riktigt skönt att få sova lite. Sen gjorde jag mig iordning & åkte till annie.
Kom hem runt halv 2 då jag satte mig ute & solade, vid typ 4 hämtade jag tilda & vi åkte & jobbade. Kom hem vid kvart i 6. Sen när jag hade lämnat moppen hos mamma & tog cykeln för att cykla till pappa så orkade jag inte knyta skorna så ena skosnöret åkte rakt in i kedjan & fastnade där så jag fick ha foten hängandes på sidan & sparka mig fram med ena benet enda hem till pappa..  sen när jag kom hem till pappa kunde jag inte få av mig skon (pappa var inte hemma) & jag kunde ju inte precis gå in & hämta en sax, men då fick jag tag i en såg i cykelskjulet så där stod jag & sågade av mitt skosnöre med en cykel hängandes i foten. herregud, hur fan lyckas man ..
Sen har ju headern kommit upp nu, snyggt va? :)
Tack malin!
här har ni hennes blogg! ; www.jagemallan.blogg.se
// pusss fridaaaaa

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Svar: Hej Frida! Jag vet inte vart man kan köpa Conversen, har nog aldrig sett dem i Sverige tror jag...

2011-04-18 @ 07:37:12
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0