du gör mitt liv underbart

tjosan i trosan!
får väl börja med att säga att pappa vann vadet igår, fan ..  ajaa
halva dagen igår satt jag typ & sköt med pappas luftgevär, vann över pappa&åke faaktiskt när vi sköt på en tavla. Sen sköt jag lite på en flaska & på ett äpple, de ni ;). Så nu får jag förhoppningsvis ta min jaktexamen som pappa inte tror att jag är seriös med tills igår när han insåg att jag verkligen kunde skjuta .. På kvällen grillade vi lite & sen skjutsade jag pappa till flerohopp då,sen hem till mamma & bara ta det lite lugnt.
Idag vaknade jag runt 10, så då satte jag på en film & åt frukost till den. Sen stack mamma&jag till ikea för att kolla lite till tvättstugan som snart är klar, blir till att åka till ikea på onsdag med pappa & torsdag med mamma. blir en jävla massa ikea denna veckan, menmen .. När jag kom hem från ikea idag solade jag lite&sen städade mitt rum lite fint sådär ;) sen cyklade jag till amanda & vi stack till mcdonalds och åt glasssss :). När vi kom hem till henne igen så var klockan redan tjugo i 6 så då var jag tvungen att cykla hem & fixa lite sen vid kvart över 6 typ hämtade jag upp tilda & vidare mot åkrahäll för att träffa almina&sen iväg till pukevallen med almina&tilda för att kolla fotboll.
När den matchen var slut körde vi till mcdonalds & satt och snackade en stund, sen iväg igen till åkrahäll för att spela lite fotboll med några. Som inte var något kul alls för jag fick bara en massa bollar i huvudet & frös nästan ihjäl typ..
fast det var ju en aning kul på vägen dit när jag skulle skjutsa almina på moppen för hon var ju livrädd, haha! så gullig är hon.
Kom hem runt tjugo över 10, & nu sitter jag här och det tänker jag göra en stund till sen sova :).
jahopp, det var min dag :)
här har ni en grymt bra låt förresten!
http://www.youtube.com/watch?v=dvtn-onAD38
fick bli en bild på en liten efterrätt som amanda & jag gjorde för några veckor sen!
chokladpudding med jordgubbar&kiwi. mummaaa

pusss / fridaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0