ett till inlägg

tjena, fölåt för sjukt tråkigt inlägg förut ska ju självklart vara snäll och berätta om dagen.. hela förmiddan var alla åttor på åkrahäll sjukt tråkig och rätt onödigt om jag ska vara ärlig det verkade kanske lite kul med handel & adminstration men jag ville ju kolla massa annat med, men anna ida & jag hade ingen lust att åka tillbaka till skolan och käka så vi tog en burgare på sibylla och sen hade vi tre tråkiga lektioner på eftermiddagen & vid fyra kom frida och hämtade mig och vi åkte till pukevallen och städade oså, sen duschade jag och fixade mig på en halvtimma för jag var tvungen att hinna med tåget till mormor & morfar har varit på släktmiddag där hela kvällen.. nu ska jag snart sova..tror jag?
puss / t

sommar 2010, röd näsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0