förändring!

hola!
skolan idag var chill, slutade vid 3. Då gick jag hem till pappa& hämtade moppen, sen körde jag ner till Kvantum & köpte hårfärg. Så det blir till att färga håret ikväll när mamma har kommit hem från sin träning. Själv så skippar jag träningen idag för jag har så jävla ont i huvudet.. Så idag blir det till att städa mitt rum riktigt noga, ska till och med putsa fönster, som om jag kommer orka det sen när jag väl ska börja, hehe.. Måste ut & tvätta min lilla pärla också, insåg att den var väldigt skitig förut ;). Men vad gör det, de är ju underbart väääder!
bildresultat kommer lite senare när jag har färgat håret & tvättat min pärla. ;)

Denna veckan blir nog riktigt bra skulle jag tro,
imorgon ska tilda&jag jobba & då får jag ju träffa min lilla prinsessa igen (y).
Onsdag; trääning
torsdag; ska jag på en handledarutbildning
fredag; sover tilda hos mig
lördag; träning
& söndag; hem till pappa :) & träning
min eftermiddagsoutfit, haha byter alltid kläder när jag kommit hem från skolan.. ?
tröja: new yorker
jeans: gina tricot (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0