I want forget you

hallå, sov ju hos mormor & morfar inatt ju med emelie sen så tog vi ju bussen till Ingelstorpgymnasiet och på förmiddagen så var vi ladugården och då skulle vi klippa kor och när de var min tur att klippa fick kossan bredvid typ panik och klämde mig mot den andra kossan så den oxå fick damp. och jag trodde de typ skulle sparka ihjäl mig eller ngt. aja, sen så hände det typ en liten random sak typ.. emelie och jag skulle gå och byta om så kom en en bil med typ tre killar i och bara kollade på mig och bara: ey du, min kompis tycker du har för mkt kläder på dig... ja men då vet jag lixom. sen så kom han in där vi var och bara: här sitter ni, och sen kom han in igen och sa: har du varit här innan, jag ba näe? han bara okej. o sen så bara skrek han till typ sina kompisar så var de avklarat och hon har inte varit här innan. HAHAH. störd kan man säga.. här får ni lite bilder sen veckan.

idiot ko.

bebiskanin


äckel orm


snygga skor man fick låna oså
pussss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0