lördag

heeej
dagen började ju underbar, satt ute på balkongen med frida och åt frukost oså. sen hoppade jag in i duschen och sen stack hon och nu har jag fixat mig lite ska till farmor om ett tag sen. & förresten vet ni, detta är helt jävla sick. tänk mig & frida i Spanien i tre veckor utan våra föräldrar och vi ska bo hos min mamma kusin i tre jävla veckor i spanien lixom hallåååååååååå vad glad jag är, men det är inte riktigt bestäm än mamma ska ringa och höra lite men varför skulle de säga nej till mig & frida? shit, vad glad jag är!
back to real, imon ska jag till öland tror jag men kanske bloggar lite ikv eller imon iaf.


två bilder på hur jag ser ut idag.
pusssssss / en glad tildaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0