lyckaaaaaaaa

hellluuuu
redan söndag idag, men är ju ledig en heeeeeel vecka till! :D haha, vi skrev ju i inlägget som var från oss båda att vi skulle ta en massa bilder i fredags men vi tog inte en ända, vi satt & åt & snackade hela kvällen typ så vi hann inte (a). iaf, som tilda skrev i inlägget under .. jag hoppas verkligen att vi får åka till Spanien, det skulle vara så jääääävla kul!!!
hann inte skriva något igår, hade fullt upp helaa dagen .. ; vaknade hos tilda oså & åkte hem vid typ 12 eller något, hem&solade lite grann,duschade osv. & sen vidare till Johnny & Manfred för att grilla kom dit vid typ 4 eller något sen åkte jag iväg på lite egna äventyr vid typ 8. Kom hem runt kvart över 1 inatt, men vad gör det för kvällen var helt underbaaaar (a). hihi
Men vaknade vid tjugo i 9 & kunde inte somna om, så jag är en aning trött just nu. Men aja nu tänker jag gå ut & sola lite.
bild tagen av miggg

pussss / fridaaaaaaaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0