mumsig daaaag

halloj, skolan idag var helt okej, vi satt typ & övade på ett gammalt nationelltprov i engelska i ca 2timmar, sen efter de flöt dagen bara på. Efter skolan så träffade jag arek en stund, sen cyklade jag & mötte amanda och rebecka så var vi ute & gick med amandas hund en runda. Sen gick amanda & jag hem till henne, fixade lite där sen vidare till stan för att handla. Därefter åkte vi hem till mig & lagade mat & efterrätt, fick bli tacos & chokladpudding med jordgubbar&kiwi, mummaaa!
Cyklade hem till pappa & kom hem runt 8, så nu har jag precis blivit klar med att kolla upp lite biljetter tills i sommar då amanda&jag kanske drar iväg på Rihannaaaaaaa, and it's amaaazing!!!
Denna veckan blir nog ganska chill faktiskt, imorgon blire till att plugga& kanske träna, fredag kanske träffa tilduuuuus (y), lördag ingen aning söndag, träna eller ngt. ;)
Men nu måste jag plugga engelska för jag har nationellt prov i de på fredag & det är så att jag=kass på engelska ;). sen ska jag soooooova (:
niiice picture på mig & amanda från sommaren 2009 eller ngt :). (på liseberg)
pussssssssss f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0