never say never baby

jaha hej igen då!
denna veckan har gått otroligt sakta, sitter & vill att tiden ska gå så fort som möjligt!! eller så det kan bli fredag iaf (a). hehe, idag har skolan varit ganska lugn, hade nationellt prov i svenska - muntligt då. gick väldigt bra kändes det som :)! Sen flöt förmiddagen på & sen efter maten hade vi bara matte & sen elevensval(hemkunskap) & då gjorde vi chicken nuggets, mmmmuumma! ah & nu sitter jag här & väntar på att tilda ska komma hem från Kalmar sen ska vi ut&gå en runda eller ah till mcdonalds för att äta glass eller dricka kaffe, vi får la se vad man är sugen på då. Men nu ska jag sätta mig ute & göra matteläxan!
dagens outfit! :
linne; JC
skjorta; bikbok
jeansleggings; torg ett (vero moda)
ringar; gina tricot
klocka; julklapp så vene ;)
& sen ett par skor från scorett. dom skorna som jag hade igår eller när de va ;) (bild)
puss / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0