nu kommer vååren/sommaren!

tjolahoppsan!
härlig dag måste jag säga, helt underbart med en massa sol&värme nu! Idag har det varit storstädning hemma hos lilla mig, så är helt slut. Sen när jag kom hem till mamma märker jag att mitt rum är hur stökigt & dammigt som helst, fattar inte varför det alltid är så skitigt när jag kommer dit när dom säger att dom aldrig är där inne, hm .. buuuuuusted!
Har absolut inget för mig just nu, ska äta sen bara ta det lugnt heeeela dagen. Riktigt skönt!
Nu är det bara 1 månad & 9 dagar kvar tills pappa&jag beger oss mot GREKLAND! guuuuuuuud vad jag längtar & så skönt det kommer att bli!! bara få komma bort från all skit här & bara ligga & slappa hela dagarna.. så uuunderbart.
här kommer en bild från turkiet förra året!
puss f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0