sjuk.

helluu.
det blir inget långt inlägg nu, har migrän så vet egentligen inte varför jag sitter här..
Fick gå hem från skolan idag för jag inte mådde alls bra, & när jag kom hem så sov jag i några timmar så mår lite bättre nu iaf! Det jag ville komma till var att de inlägget som tilda skrev där nere om vänner&familj&kärlek & vad det nu var. Aja, men vill bara att du ska veta Tilda att jag älskar dig också & jag finns alltid här för dig. Jag lämnar dig aldrig.




blir en lite gosig bild på min älskade lilla vovve!
tagen av lilla mig ;)

puss / f

Kommentarer
Postat av: fatimaswary §

krya på dig, jag är också sjuk :(

2011-04-05 @ 16:42:03
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0