snart valborg ....

hallå!
inte lika mycket sol idag som det har varit dagarna innan, men varmt är det i alla fall! dagen började med att jag vaknade vid halv 10 -.-, då gjorde jag mig iordning sen cyklade jag till pappa. Sen åkte vi till stan& köpte en ny parfym till mig, den som jag egentligen ville ha finns ju typ inte längre jag hittar den ingenstans ..
aja, köpe också lite blommor till altanen hos pappa, sen åkte vi hem & planterade blommorna sen cyklade jag hem till mamma igen. & när jag kom hem hit igen så insåg jag att det var jävligt mycket sol på våran baksida så jag satte högtalarna i fönstret satte på lite go musik & flög ut på altanen med matteboken, där låg jag en stund fast sen blev jag trött på matteboken så då låg jag bara där en stund & lyssnade på musiken :d !
Efter en stund gick jag in iaf & började laga mat till och med! insåg att jag var jääävligt hungrig eftersom jag inte åt något på morgonen, men det blev iaf något kött med makaroner & vitlökssås. Orkade inte göra klyftpotatis men makaroner gick lika bra det! Unnade mig lite läsk till det faktiskt & snart tänker jag äta lite cheesecake bara för jag är så glad idag :D, om det nu gills (a) haha. Nu sitter jag här inne men jag orkar faktiskt inte vara ute, för nu är det inte så mycket sol längre.. Får bli till att plocka upp alla kläder som ligger på mitt golv & sen kolla lite i garderoben om vad man kan ha på sig på valborg .. Blir nog till att köpa lite nytt på torsdag när jag ska till kalmar med mamma :)! Funderar på att ha mönstrade tights,shorts + en nerstoppad tröja eller linne .. vi får se hur det blir med den saken ;). Om några timmar sticker tilda& jag iväg & jobbar en stund sen hem lite fort & göra mig iordning eftersom jag förmodligen får lite härligt besök ikväll :D !
här kommer också en bild på parfymen jag köpte & den som jag egentligen ville ha fast inte hittade...
den till vänster är den jag inte hittade; beckham signature & den till höger köpte jag; beckham intimately

pusss frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0