tjabba tjena hallååååååååååå

tjeeenare!
denna dagen har varit den tråkigaste på länge faktiskt, började med att jag var ute & övningskörde och det var ju faktiskt kul, men sen satt jag& pluggade heeeela förmiddagen men sen kom tilda & muntrade upp mig men det kändes som om hon åkte lika snabbt igen. Vid 5 iaf så åkte mamma&jag till kalmar & shoppade lite, har inte orkat ta kort på allting som jag köpte (var inte så mycket men ändåå) men det kommer någon dag i veckan!
När jag kom hem från kalmar tog jag det lite lugnt & sen cyklade jag&tilda till mcdonalds igen ... HAHA  för att köpa kaffe igen .. ;) kom iaf hem runt halv 11. & nu ligger jag här i sängen & ska spela lite spel på datan (a)
hehe ..
en liten söt bild på tilda sen när vi "jobbade" HAH
pusssss fridaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0