toppenhelg

måste säga att detta har varit en riktig bra helg, på fredag kvällen var jag på milles med underbart bra folk och de var lite kul att kolla på bet'ner faktist. i lördags vid typ två stack jag till ida och hjälpte henne att städa och allt inför överraskningsfesten hos anna oså, så vid halv fyra stack vi och hämtade henne och satte på henne en fin ögonbindel så cyklade vi med henne där bak till bowlinghallen så bowlade jag,ida,almina och anna då där. sen stack vi till kebaben och käkade. sen så stack jag och ida till ida och fixa oss lite mer sen kom det massa trevligt folk oså. och nu idag har jag kollat lite fotboll och om ett tag kommer förhoppningsvis emelie hon har inte hört av sig än men det gör hon nog snart. hon ska sova hos mig hela veckan för vi ska praoa, och det kommer nog bli rätt kul idag tror jag.
och här får ni lite bilder på frida & eddie


eddie blev lite småkär i frida och han tyckte hon var söt,snygg & gullig!
pusssssssssss på en toppen helg

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0