HATAR rubriker.

jaha, hallå igen dååå!
ligger här i sängen& kollar på mästarnas mästare eller vad det nu hette. Vid klockan 9 är de Taken, så ligger och väntar på att det ska börja .. Har iaf fixat min kamera nyss, så nu funkar det att lägga in bilderna på datan. Det var därför det blev denna lilla bilden ;).
Idag åkte jag hem från tilda vid typ kvart över 10 eller något, sen satt jag lite hemma & chillade till typ 12 då jag körde & hämtade tilda sen vidare mot pukevallen, där städade vi i lite mer än 2 timmar som tilda skrev lite om i inlägget under. & bla bla bla, men iaf. Sen har jag bara legat hemma & tagit det lugnt, plockat upp alla mina kläder & saker eftersom jag kom till pappa idag då va. Imorgon ska jag ner till stan & klippa mig vid 11, sen sticker jag&solar direkt efter det, sen cyklar jag antingen hem och sen vidare till gymmet eller så cyklar jag direkt. Får se hur det blir.. När pappa kommit hem ska vi åka ner till stan& köpa ett par nya joggingskor till han & sen en träningsmaskin för magen typ, till mig. Sen på kvällen så blir det att träffa calle balle :b. Sen är det skola igen på tisdag, seeeeeeeegt -.- .
mupppppp bild.
puss / f

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack frida!:)<3

2011-04-03 @ 23:21:17
Postat av: malin

sv: haha glömde mitt namn oså men det är iaf min komentar där uppe;)

2011-04-03 @ 23:22:02
URL: http://jagemallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0