vill jag eller vill jag inte

heeej
bloggade inte igår men igår på dagen så var jag iväg & på eftermiddagen så kom frida och hämtade mig så åkte vi och städade. sen stack jag med mamma till friskis och äntligen är jag igång igen! sen så duschade jag och lite, sen stack jag ut med almina & hugo och träffade lite roligt folk. & nu idag vaknade jag vid halv elva tiden & satte mig ute i solen men det är inte lika fint som de andra dagarna, men men skickade ett sms till frida för ett tag sen men hon svarar ju inte :o vakna din tönt!
 & förresten det är panik har ingenstans att vara på valborg.. lite smått panik, vi har ställe och äta oså tror jag.. men sen vart tar vi vägen sen lixom.. jaaaa, panik!
det löser sig väl.. kanske inte.

har verkligen inga bilder

/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0