you're beautifuuuuuuuuuuul

tjeeeeeeeena!
denna onsdagen har gått riktigt fort tycker jag, eller ah skolan då eftersom klockan bara är tjugo i 3 ;).
Hade nationella på förmiddagen, men det gick väl förhoppningsvis bra!
måste bara berätta att vi skulle göra fiskburgare på hemkunskapen idag & fy faan vad äckligt det var!!!!
fick mosa fisken i en jävla matberedare & uschaaaaaaaaaaa. Kommer aldrig mer äta fiskburgare..
Nu ska jag faktiskt städa mitt rum, sa det i måndags eller något men då orkade jag verkligen inte det så det får bli nu istället  & nu skaaa det göras.. Sen ska jag antingen ut&springa eller ut & gå i ett jävla tempo. Blir nog att gå, tror inte min rygg klarar av springning.
sataaan, är helt slut idag. gårdagen var rätt jobbig kan jag lova..
  • skolan
  • hem & plugga
  • iväg & jobba i ca 2,5 timmar
  • stannade till på mc med tilda för lite kaffe (y
  • kom hem vid ca kvart i 9 - äta
  • fortsätta plugga
  • sen slocknade jag vid tv:n
kanske inte låter så jobbigt men det vare!
bild på min nytvättade lilla pääärla!
puss fridaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0