----> Linköping!

äntligen klar med mitt packande! har gjort macka& lite till tåget& nu ska jag bara vänta på att min plattång ska bli kall så jag kan lägga ner den i väskan också, sen kan jag äntligen stänga den där jävla väskan..
Ska köra till pappa om en stund också eftersom han ska skjutsa mig& milia till stationen sen, men han svarar inte på hemtelefonen& hans mobil är avstängd, undra vart han är börjar få lite panik........ ?!
jaja han kommer väl .. ;)
jag kommer inte att skriva något mer idag& inte imorgon heller, kanske imorgon kväll om jag orkar men vi kommer hem runt 22.00 till Nybro& då gissar jag på att jag kommer att vara ganska så slut körd. men vi får se!
idag kör jag på .... SVART haha
nej men ah ni ser ju, ska ha ett par turkosa skor till också så de blir nog bra!
/ frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0