2011.08.03

hittade inte de jag skulle på stan så blev lite sur där ett tag, tills jag kom hem till min älskade lilla vovve som blev så glad att se mig, oavsett om jag bara var borta i en halv timme ;b.
bytte om till bikini direkt& la mig ute på studsmattan en stund, hur varmt som helst! i vanliga fall så brukar jag älska att sola, men idag blev jag bara rastlös så ställde mig upp& börja hoppa istället haha..
Nu sitter jag i alla fall här inne och svalkar mig med en iskall coca-cola, väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan stoppa in lasagnen som jag gjorde igår, orkar ju inte göra något nytt idag liksom så får bli lite rester ;).
efter jag har ätit är det nog dags att duscha lite grann& sen sticka till mamma för att städa iordning lite oså där.
sen kommer Emilia när hon har kommit hem från stranden, göttt. Lite senare kommer också Ida :)
hoppas på en grym kväll!
mummmmaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0