2011.08.15

har inte sovit ett dugg inatt, har mått så fruktansvärt dåligt. & halsen blir bara sämre& sämre för nu har jag knappt någon röst kvar, jag kan nästan inte svälja men fick i alla fall i mig lite fil idag på morgonen, inte äns värt att försöka med en macka .. ska be mamma köpa hem lite soppa sen, mumms.
hade tänkt att baka en kladdkaka tills ikväll då tilda kommer också, ska smitta ner henne lite MOHAHAH .. nädå ;)
vi får väl se om kladdkakan går ner men förmodligen lär jag väl pressa ner en eftersom det är såååå gott.
plus att sen när skolan börjar så är det slut med sånna mumsiga grejer, eller inte helt kanske .. (a)
ska i alla fall träna ca 6 dagar i veckan har jag bestämt mig för, lär ju säkert inte att bli så men man kan ju alltid ha ett mål ;).
går inte att lägga upp bilder, jävla blogg man har ...

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0