är det inte logiskt så är det kärlek.

ännu en dag har gått& jag är helt dööööööööööd. Var i Svartbäcksmåla idag& de var ju faktiskt ganska kul, vi fick sluta vid typ 2. Tänkte egentligen tränat idag ju, men jag struntade i det också känner mig lat men de är faktiskt så att jag är inte riktigt frisk än så jag skippar träningen tills jag blir frisk, eller ah det blir väl antingen tills imorgon då jag ska träna med tilda. skööööööönt
haha, förut så skulle jag läsa lite men jag bara känner att mina ögonlock bara vill stänga sig hela tiden, så tillslut vaknar jag en timme senare med boken på magen& solen rakt i ansiktet. men det var dock riktigt skönt att sova en stund! (a)
näheni, nu måste jag kolla upp vad jag har för lektion imorgon på morgonen& vart jag ska ta vägen. herregud, skulle behöva ha en karta över skolan..
hahah, läskig bild...
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0