big love - eric saade

blir ett tidigt inlägg idag ;)  haha där var jag kul.. hm aeee
men i alla fall, min kväll/natt har jag tillbringat i sängen framför massvis bra filmer, kan rekomendera Last Holiday. Skit bra film! aja, är grymt trött just nu men skulle ändå inte kunna somna .. FÖR att jag har bara för mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu, jag har ont i magen& jag har sjukt jävla ont i halsen. detta måste bara bli bättre, i alla fall halsen tills vi åker till Linköping eftersom jag måste prata massa där.. jaja, det går säkert över med lite varm mjölk& halstabletter!
nahe ni, nu ska jag försöka nana lite gott med mina älskade öronproppar!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0