dör av myggbett.....

alltså förlåt för säääämst uppdatering...
men jag har inte orkat att skriva så mycket idag, har i alla fall varit& kollat på en ny bil med pappa& vi provkörde den också. Blev helt kär i bilen, var en sån där volvo xc 60. Men både pappa& jag tyckte väl att den var lite för dyr, men kanske i sinnom tid så kanske det står en sådan bil ute på garageuppfarten ;) ..
haha, aja somnade när vi kom hem sen blev det kväll helt plötsligt. Har haft gäster& nu har vi precis ätit klart..
så funderar på att bara titta lite på tv& sen sovaa! ajuste, har också roat mig med att klippa ihop en film om alla emilias& mina misstag& bara onödiga filmer som vi spelade in under vårat sommarjobb. Blev faktiskt bra, får se vad milia säger sen nästa helg då jag får träffa henne (y)!
här har ni bilen, grymt skön att åka i! heh..
puss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0