fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

ligger just nu i sängen & vet inte om jag ska börja kolla på en ny film,
eller om jag ska forsätta kolla på vänner.. svart val faktist, hmm.
näe, men om jag börjar kolla på en film kommer jag blir för trött
& inte orka kolla klart..
men vänner avsnitten är inte så långa, okej helt ointresant för er
kanske.
kan berätta lite smått om morgondagen ist, imon träffar jag frida en
snabbis på förmiddagen, & sen vid femtiden ska jag med almina på
hennes fotbollsträning & snacka med tränarna för jag funderar på att
börja spela igen fast med 96-97 laget ist för c-laget, inget bestämt än
& jag har beslutångest som fan..
aja, efter de kommer emelie hit & sen tänkte vi ta ett kvällsdopp med lite
mysigt folk!
ha de bra / t

osminkad & ful tjej här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0