hallååå

tänkte ju att jag skulle sova lääänge idag i min underbart sköna säng, men inte nä för då vaknar jag vid 9& är störtpigg menmen, satte mig ute på altanen i det fina vädret& åt frukost, mums! ;)
åkte sen ner på stan en sväng, skulle egentligen boka tid hos frisören mitt hår är suuuuuuper slitet& ska passa på nu innan skolan börjar. Men såklart så glömde jag bort frisören så tar det imorgon istället för jag orkar inte åka ner igen nu .. Men ska ändå ner till stan imorgon& köpa lite godis m.m tills tjejkvällen :).
Skulle också ge mig på att duscha min hund idag, men hon var inte så sammarbetsvillig ..
Insåg att hon kunde vara väldigt stark min lille vovve. Trodde liksom att det skulle bli lite kul att ge sig på att duscha henne oså där försökte ha den tanken i huvudet under hela tiden ända tills hon sprang ut ur duschen mellan mina ben så jag drar kull, men lyckas ta emot mig med händerna så blir inte allt för blöt i alla fall. haha, efter de så fick pappsen ta över& det gick ju lite bättre ..
jaja, man kan inte vara bra på allt!
bild från varberg.
&förresten så förstår ni väl att det är frida som skriver nu hela tiden eftersom tilda är i Danmark så jag skriver inte / f oså däraaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0