hate me or love me

tjenareeeeeee!
har sååån träningsvärk idag så jag knappt kunde gå ner för alla trappor i skolan..
aja de går väl över snart ;). Vi gick till ca 3 idag så fick sluta en halvtimme tidigare, då cyklade jag till mammas jobb& skrev ut mitt schema& fixade lite mappar oså till skolan sen vidare till Bokia där jag köpte fler kollegieblock eftersom mina redan har tagit slut till alla ämnen.. jaja, & lite nya stiftpennor vart de också! haha som om ni bryr er egentligen.. ;)
nu ska jag hämta mig något att äta sen sätta mig& plugga. När jag är klar med de så ska jag bara chilla hela kvällen lååååååång, kolla på en massa avsnitt av sex and the city& lite så!
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0