heeeeeeeeeeeej

känner mig lite duktig för tillfället!
först cyklade jag i 45 minuter framför tvn & gjorde situps,armhävningar &
stod i plankan! och när jag låg nere på golvet så såg jag att de var lite dammigt
och skitigt så jag tog mig ett ryck och gick ut i köket för att hämta damsugaren
o där står ju självklart en stor diskhög så jag började med de och gjorde köket fint!
och sen tog jag tag i damsugaren och damsög hela lägenheten, duktigt va?
så när mamma & pappa kommer hem ska jag inte säga ngt och se om de märker ngt.
sen har jag oxå fixat mitt badrumsskåp för nu fick jag ju ännu mer plats!

fint va..?
nähe, nu ska jag hoppa in i duschen!
pusssss :* / tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0