helg!

hej!

kunde inte skriva något igår eftersom min dator var på min mammas jobb för skulle få ett program fixat. Men nu är den hemma hos lilla mig igen så nu kan jag blogga! ;)
Igår hade vi skattjakt på skolan& jag tror att vi ligger väldigt bra till. Vene riktigt när man får reda på resultaten..
aja, idag har vi haft någon sån där program dag så 1,2&3 Teknik var vid linneasjön& gjorde massa saker, kan ju också berätta att mitt lag vann ju då såklart! :d
var hemma runt 12 i alla fall& nu är det heeeeeeelg! & den börjar man med att åka& städa på pukevallen.. ska hämta tilda i skolan vid halv 3 men det är ju 2 timmar kvar så kan chilla lite ett tag. Sen när jag kommer hem därifrån så ska jag& pappa åka in till Ikea& sen till stan för att köpa min jacka!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D hehe..
har inga bilder just nu, men det kommer sen ikväll ;).
puss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0