HEMSK KVÄLL!!

har varit helt borta ikväll därför jag inte har skrivit något..
det är ju nämligen så att jag har spindelfobi& sen har vi haft en stor spindel utanför vårat fönster hur länge som helst& då säger jag; " kan ni inte ta bort den där, snälla den är ju äcklig!!" & då säger Mathias(mammas kille) ; "du menar den som är på golvet vid dina fötter?"
det var ingen spindel vid mina fötter, han skulle bara skoja lite men jag börjar storgråta& springer iväg till mitt rum, lägger mig i sängen i några minuter eftersom jag är helt yr osådär.
Sen går jag ut& sätter mig& äter helt blöt i  ansiktet av alla tårar. Satt typ& vinglade på stolen eftersom jag fortfarande var yr& jag blev tydligen helt vit i ansiktet enligt min mamma.
Plötsligt började jag frysa också hur mycket som helst så jag satte mig i duschen i 45min.
så om ni någonsin ska skämta med mig om spindlar så vet ni hur det blir..
plus att jag tänker fan inte förlåta mathias på ett bra tag. glöm det, han vet att jag har spindelfobi!
-- jaha såå nu har ni fått veta lite om min hemska kväll.

här har ni en liten bild på pappa när vi sköt in bössorna om ni tycker det är intressant ;) haha..
/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0