hooooooooooola guapas!

jahaaaaaaa vad ska man skriva då .....
får väl börja med att säga att jag är helt slut idag, skulle kunna lägga mig& sova nu tills imorgon. MEN det tänker jag inte göra, för jag ska strax fixa mina naglar efter det ska jag städa mitt rum, behövs kan jag säga er .. sen ska pappsen& jag grilla lite, mummmaaa. Känns ju bra att man inte behöver sova själv hemma längre, blev helt överlycklig när han kom hem idag. hehe, har varit helt livrädd dom senaste två kvällarna/nätterna (a)
jaja, kan ju erkänna att jag är sjukt mörkrädd men varje gång jag säger det till pappa så säger han alltid "mörkret är äns bästa vän frida! " jo men tjena ...
jahopp jag har väl inte så mycket mer att sägaaa .. JO kan ju berätta vad jag ska göra i helgen, imorgon ska jag klippa mig& sen på fest. lördag- klassfest, söndag- jobba
emilia ville att jag skulle meddela att det är hon som
har gjort mästerverken i glaset (bubblorna) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0