ilska.....

sitter här& tittar på tru talant eller ah det slutade nyss, men han den mörkhyade som sjöng nästan sist. blev helt käääääär i hans röst, gud alltså.. & sen går han inte vidare?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?   fuck... om jag hade suttit där i juryn så hade jag sprungit runt& tagit allas dosor& tryckt JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!
japp så nu var jag klar med det.. haha, öhm sitter här& får damp på min hosta som aldrig vill försvinna, tar ju fan hostmedicin 3 gånger om dagen. men näheni inte försvinner den nä.. när jag blir vuxen ska jag i alla fall uppfinna en jävla hostmedicin som fungerar!!
känns som om detta inlägget var bara för att få ut min ilska på något? ;) jaja ...
nu har jag sagt det jag skulle.
ADJÖ.
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0