I'M HOME!!!

helllluuuu, nu är jag tillbaka från västkusten!!
Har haft det ganska kul, men får erkänna att campingen var döööötrist, fanns inget att göra ..
menmen, det har varit ett par härliga dagar i alla fall. Tilda åkte ju hem i lördags eller ah till Danmark med tåget& då gick mamma& jag på stan på dagen sen åkte vi till stranden& solade oså dära.
Söndag- skulle vi egentligen gått på spa men vi avbokade de så vi låg på stranden en stund& sen åkte runt lite granna. På kvällen var det min tur att bestämma mat så jag valde att vi skulle gå ut& äta på restaurang så det fick bli en Italiensk restaurang, såklart tog ju jag bara vanlig pasta med köttfärssås men ändå? (a)  haha.
måndag- dags att åka hem för mig, tog tåget från varberg vid halv 11 men var dock försenat till kvart i så fick vänta lite extra.. aja, kom till Göteborg ca halv 12 så då fick jag sitta& vänta där tills tåget skulle gå mot Nybro vid 12.12 men det gick ganska snabbt. jahaa & nu sitter jag här hemma, äntligen! så grymt skönt att slippa trängas i en liten husvagn som blir typ 50grader varmt i på morgonen.. & så skönt att få sova i sin skööööna säng!!
vill också tacka emilia för hon har hållt uppdateringen här på bloggen, tacktack millan du är för bra du min vän!
som hon skrev i ett inlägg så ska det bli en liten tjejfest hemma hos mig, vi blir dock bara 3 stycken hahah ..
jaja, skönt det också & förhoppningsvis så går det bra för mig& emilia att laga mat också ..
joråååååååååå!
hittade en liten gullig bild på idis också haha, tog ju inte alls många i varberg alltså menmen..

puss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0