It girl - Jason Derulo

godmorgon på er! :*
sitter här& väntar på att tilda ska vakna så vi kan åka& jobba, har liksom liiiiite bråttom..
för jag ska nämligen jobba då, sen ska jag hem& duscha --> kalmar med annie en liten snabbis!
& sen ska jag försöka vara hemma till ca 3 för då hinner jag träffa ida en stund innan hon åker till sin pappa.
aja vi får se hur det blir :)!
måste packa upp& allt idag också, hatar deeet!
aja jag kan berätta lite kort vad vi gjorde i Linköping dåå, först kom vi dit på kvällen oså då& då ville ju mina kusiner självklart leka så då satt vi där i typ hur mycket lego som helst (älskar lego!!) ;) sen skulle becka sova så då läste milia en liten bok för henne& efter de så kollade vi på lite film med Anton& Philip, jaa vad gjorde vi mer.. inte så mycket den kvällen :)
Torsdag: gick upp vid 6.15 & gjorde oss iordning osådära & vid ca halv 8 så åkte vi iväg & gjorde vår första intervju. Ja sen hade vi intervjuer hela dagen, när vi kom hem till huset igen så la vi oss & sov tills alla ungar kom hem& började klättra på oss, men som tur väl va så skulle vi äta typ direkt sen åkte vi till stationen& vidare hem med tåget! :)
göllig bild på min vovve!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0