lördag

back in nybro!
ja, nu är jag hemma igen så grymt skönt! så ni blir det både jag & frida som skriver igen.
orkar tyvärr inte berätta så mkt om danmark, det ni behöver veta är väl att vi har haft det toppen bra!
igårkväll cyklade jag en runda med alminis & sen så mötte vi min broder & hans kompis och helt plötsligt så var vi påväg in till kalmar med de, hahaha. alltid kul att göra ngt annat! så vi åkte in och skulle lyssna på takida men när vi kom in runt halv tio så hade de slutat spela då var de några andra som spelade sen åkte vi runt lite bara.
& idag vet jag inte riktigt vad som händer, vaknade tidigt idag med de är ju underbart & då var jag tvungen att städa mitt äckelrum & de var behövligt kan jag säga!
hahah. aja nu blev det ett långt inlägg men jag skriver mer om vad som händer idag när jag vet!
puss & kram / t

när man hade tråkigt i danmark kan man alltid roa sig med webben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0