mina egna ord

har du någon gång känt att någon annan betyder mer än dig?

-- jag vet så väl att min svartsjuka är något jag måste göra ngt åt,
& jag vet att vi betyder precis lika mycket för er. men just nu kan
jag inte tänka på annat än att ni ger mer till honom än mig

---- " du kommer få precis lika mycket som honom ju " allting handlar
faktist inte bara om att få saker utan om att visa hur mycket man
bryr sig.

------ " alla är lika mycket värda " hur fan kan man säga så, om alla
är lika mycket värda varför bor då inte alla i så fint slott som
typ kungen? och enligt kyrkan så är ju oxå alla lika mycket värda
men varför gör dom då inte en hel bibel om mig då eller vem som
helst? & om alla är lika mycket värda varför svälter då flera tusen
människor varje år då?

-------- jag vill & kommer sakna dig. & jag tror aldrig jag sagt till
dig att jag faktist verkligen älskar dig, hoppas vi verkligen
har kontakt i framtiden även om vi bråkar hela tiden!
jag kommer nog tyvärr inte säga detta till dig rakt ut..
men jag älskar dig!


/ tilda.

Kommentarer
Postat av: f

jag tror han vet det innerst inne tilda, att du älskar honom alltså.

& du betyder i alla fall väldigt mycket för mig& det gör du för dom också. Dom kommer att vara sånnahär mot dig också när du flyttar ska du se! <3

2011-08-16 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0