nya skor!

jahani, dagen idag har faktiskt varit bra! vi gjorde lite saker som man alltid gör när man börjar skolan igen, presenterade sig, fick massa information m.m
tror faktiskt att min klass kan bli riktigt kul att gå med när alla väl har lärt känna varandra!
aja, imorgon ska vi till Svartbäcksmåla för en massa aktiviteter osådär.
onsdag; vanlig dag
torsdag; vanlig dag till kl 12.30, vid 13.00 är det skattjakt& alla saker ska vara inlämnade vid 20.00!
fredag; någonting vid linneasjön? ;)
jaa det var min vecka de, förhoppningsvis så blir det kul! :D
har också fått hem mina efterlängtade converse!!!!!!


nu ska jag äta lite& sen bara slappa. skippar träningen idag, är inte riktigt frisk än så kör stenhårt imorgon istället!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0