rubrik igen ja.....

hallojsan! vilket fult ord...
ajaaa, skolan idag var ganska chill förutom idrotten då jag höll på att bokstavligt döööö, så sjukt jävla jobbigt vare.. har ju dock inte tränat på nästan hela sommaren sen är man ju lite halv sjuk fortfarande& det kändes ju av men guuud vad jobbigt de var, haha.. men läraren verkade i alla fall väldigt bra& han blev ännu bättre när han hade Veronica Maggios låtar på under uppvärmningen (a). heh
efter skolan cyklade jag hem& la mig i soffan& kollade på tv en stund, sen cyklade jag till skolan& mötte tilda& sen hem till henne, ----> vidare mot pukevallen för att städa& nu sitter jag här& kollar runt på datan lite sen ska jag iväg till gymmet med abbe så måste snart byta om. :)
haha...

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0