rubriken jaa...

godmorgon på er!
känns ju dock som det har gått halva dagen för jag har typ varit uppe hur länge som helst.. eller kanske inte
gick upp vid halv nio iaf& åt frukost sen kom pappa vid 9& så åkte vi vidare ner till stan för han hade fått presentkort på vardag&grattes när han hade kalas& dom hade ju en massa rea idag så då drog jag ner han dit för jag kände att han behövde ha lite nya kläder, men han går ju helst runt i mjukisbyxor& utslitna tröjor .. Men det blev ett par skit snygga jeans& en farfarströja till honom! han fick till och med lite kvar på sitt presentkort så om jag är lite snäll så kanske jag kan ta de (a).
aja köpte en bukett med blommor till mormor också eftersom hon fyller år idag! så ska strax göra mig iordning för vi ska vara hos henne vid kl 1 & jag måste fixa lite med hennes andra present också.
Ikväll blir det att träffa annie, mys :*
får bli ett kort på mormor& mormormormor(gammelmormor)
älskar er!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0