sorry för sämst uppdatering idag!

jaa klockan har passerat 18.oo & jag har inte gjort ett enda inlägg idag, men jag ska berätta varför!
jooo, jag vaknade runt tio& gick upp& åt oså dära, sen åkte pappa& jag ut i skogen& fixade lite grann, ställde mig också framför åtelkameran ( en kamera som tar ett kort när de kommer t.ex. ett djur där framför som rör sig) & smilade lite grann så när Johnny kommer för att hämta minneskortet& kollar på korten så får han se något annat än ett vildsvin i alla fall, heh aja jag hade kul i alla fall (a)
efter det åkte pappa& jag hem& bytte om och lite så dära, sen åkte vi& handlade lite.
var också tvungen att gå in på fotoaffären& checka lite stativ till kameran, men de var ju dyrt :o ..
aja, sen stod det jobb på schemat i ca 2 timmar. -----> hem till mamma& boka biljetter till Linköping& hämtade ut dom på stationen också & milia, jag tror att jag ska ta hand om dom tills vi åker ..... & kanske under resan också? ;) haha inget illa menat!
jao jao ... nu är jag i alla fall satans hungrig men vi är tvugna att vänta på att några från Norge ska komma hit först, alltså vi ska få besök ;). & dom ringde nyss& ville tydligen ha kebab, lite lustigt men dom vill alltid ha kebab när dom kommer hit till oss, måste vara något speciellt med Nybro Kebab. men får erkänna att den är ju faktiskt väldigt god!
kan tyvärr inte lägga upp någon bild för bloggen är lite lustig ..

puss/ frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0