timeless

hej, har inget att skriva helt seriöst .. vet inte alls vad jag ska skriva om, hm jahopp..
har legat i sängen hela dagen& kollat på säsong 1 av Sex and the city, mår inte alls bra .. har varit& köpt halstabletter men dom funkar ju inteeeee!!! :@@@@ & tabletter är bara dumt att försöka med, har typ tagit för många i mitt liv så dom funkar inte längre. är typ immun mot dom eller vad de heter, haha låter ju dumt .. men så är det.
jaja som om ni bryr er ;) , men i alla fall så imorgon ska tilda& jag jobba en sväng sen kommer hon hit efter sin fotbollsträning& sen nanar hon här, vi ska ha en liten spa kväll typ med lite ansiktsmask osv hade jag tänkt.
mysigt :*
nahe nu ska jag kolla på ännu en film tror jag eller så sover jag, vi får la seee..
pössss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0