tjabba tjena hallå, vi säger såååå!

hallååå kära läsare! ;)
blev ingen strand idag, ganska förståenligt om man tittar ut på vädret ;) .. aja, mamma& jag åkte in till Kalmar i alla fall& kollade i lite inredningsaffärer oså dära. Vene riktigt när jag kom hem men det är väl ganska ointressant så de skiter vi i .. öhm jaa, vad ska jag säga mer då................ JA JUSTE, jag har precis ätit kräftor satans gott de där :d!
btw, så kanske ni har lagt märke till att jag inte har skrivit en :b på typ as länge, kan berätta att milia har typ förbjudit mig?! .. haha kanske låter dumt men hon tycker att den är ful& ser ut som om man är ointresserad eller något sånt..? så snäll som jag är, så är jag mina vänner till lags& har slutat skriva den ;) !

haha de var väl grymt ointressant men har inget annat att skriva..
haha pappagris redan i yngre dar ;)
(snygga kläder jag har?!..)
PUSS/ FRIDAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0