tjolalalallalalalallalala, knäppp dag ..

hejsan hoppsan igeeeeeen!
sitter just nu hos mamsen& ska snart cykla till frisören, vill ju ha mitt hår kvar.. men jag tog ett beslut att om jag klipper mig nu så kanske det inte behöver klippas så mycket (a) . liksom hur mycket kan det slitas på 2 månader? plus att jag har ju knappt plattat håret heller, duktig jag är jag vet! ;)
haha, så frisören ska helt enkelt klippa så lite som möjligt, jajmensan.. haha jag säger det varje gång jag kommer dit, KLIPP SÅ LITE SOM MÖJLIGT! haha, men vill ju ha långt hår juu!! :b

ikväll taggar vi fest!! okej .. är inte ett dugg sugen men va fan, det kommer nog snart! ;D


ciaaaaaaaaaaaaaao snööggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0