tjosan i trosan!

tandläkaren idag jaoo, hatar dom .. men det behöver vi inte gå in på!
har också varit& hämtat mikrofonen tills imorgon på mammas jobb. Så har hunnit med att testat både den& kameran+ stativet & det verkar funka än så länge i alla fall ;)
egentligen skulle jag ut ikväll men som jag låter så blir det till att stanna hemma& vräääka i sig mammas goda potatis soppa, LOVE IT!
sen ska jag ju hinna packa tills imorgon också, men jag vet inte äns vad jag ska ha för väska eller något..
plus att jag måste åka& handla lite så jag ska göra mig en baugett tills tåget, om jag hade varit lite normal så hade jag ju bara kunnat köpa en men näää, för då kan jag inte äta de smöret& jag kan inte ha ost på & skinkan som är på dom är ju äcklig, hehe .. så måste göra en egen, iofs så blir det ju godare!
nahe nu måste jag kolla lite tågtider in till Kalmar imorgon eftersom tåget går där ifrån hehe ..




pösss/ frida



gammal bild men ändååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0