01 - ett nytaget foto på dig själv och 15 fakta om dig själv

taget denna veckan så det för duga!


  • jag älskar gulliga sms
  • jag är osäker på mig själv, men har blibit bättre.
  • jag är så glad över att jag började spela fotobll igen!
  • jag måste bädda min säng innan jag går och läffer mig.
  • min vänner betyder mest för mig.
  • jag älskar att sjunga
  • jag vill jobba utomlands.
  • jag är störtkär
  • jag är aldrig nöjd med mig själv
  • min katt är supermysig IBLAND
  • halva min framtid är av plast
  • min fot är sne
  • jag längtar efter att få barn
  • jag tycker om min bror, IBLAND. shhhh!
  • jag har ångest för gymnasiet, vill inte sluta nian!
/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0