06 - din favorit idol och varför

ULRIK MUNTHER!!!!!!
för första gången jag såg honom på tvn i lilla melodifestivalen satt jag
och bara glodde helt galet kär blev jag. har aldrig sett någon mer sötare
& snyggare person, HAN ÄR MIN DRÖM! som alla mina vänner säger jag
fastnar för ekorregos, och han är min ekorrgos!


innan jag åkte till kyrkan idag hoppade jag in i duschen, kändes att det
behövdes för jag har frusit precis hela dagen! och mina fina vänner var
hur bra som helst idag på konserten. efter det åkte jag och mamma till
catty för att lämna paket och så bjöd hon på massa gofika och har kännt
mig tjock nu hur länge som helst för jag har inte tränat sen i söndags..:(
åkte iaf sen efter det och tittade lite på träningen kände bara för att åka
dit och säga tja. men nu ligger jag i sängen och ska titta på o.c innan jag
går och lägger mig. godnatt / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0