dag 14, mina drömmar

vet inte riktigt hur frågan ska tolkas men jajaa, jag tolkar den hur jag vill ha min framtid alltså mina drömmar om mitt liv.

Jag vill ha ett bra jobb med en välbetald lön, en underbar man & vi ska ha ett stoooooort bröllop! har allt framför mig i huvudet men tänker inte berätta allt ;).
Sen ska vi bo lite utanför stan vid havet, fast det ska ändå vara lite lantligt liksom men inte för mycket typ bondgård ode vill jag inte ha! Jag ska ha en stor fet hummer, en svart blank med ett par feeeeeta fälgar & en grym motorcykel!
Huset ska vara ett stort vitt enplanshus med stora fönster osv & vi ska ha 2 hundar & typ 3 barn. En stooooor trädgård ska de också finnas. Självklart ska vi ju ha en båt också eftersom vi ska bo vid havet, men bara en liten gullig en.
& i huset ska det finns typ vääärldens största garderob till lilla mig (a).
jaja de är mina drömmar om min framtid. Har 2 olika men nu fick ni veta den ena!
Den andra är att jag vill bo i New York, så då förstår ni resten!



vill egentligen ha en limegrön& blå motorcykel men den här var jäävlgit snygg också så ;).
/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0