dag 17, det här ångrar jag

jaa, det finns så mycket jag ångrar i mitt liv men om jag inte ska bli för personlig så får det nog vara att jag slutade simma eller typ inte umgicks med tuva innan vi började 1:an nu, känner att där har det missats väldigt många roliga stunder!

jaa det var de det! ;)


de går framåt med julgodiset, har bakat 3 st än så länge så nu är mamma iväg& handlar saffran eftersom vi glömde de förut, så snart ska vi baka lussekatter. mummmmmma!

har också varit med mamma& handlat en julklapp till mig själv idag, hehe.. ganska tråkigt att veta typ allt man ska få, men jag får typ spelet annars.. jaoooooooooooooo :d

har nadaaaaaaaaaaaaa bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0